Publicat în Uncategorized

Campania Oamenii Deltei – oameni afectati de inundatii

Asa cum ziceam, am fost in weekend la Tulcea. Inainte sa ajung vorbisem cu prieteni la telefon si vazusem inclusiv niste poze cu o parte a orasului inundat. Mi s-a spus ca la sate e si mai rau. dar ca sa fiu sincera, pozele pe care le vazusem mi-am imaginat ca sunt facute imediat dupa ploaie si ca apa apoi s-a retras. Am ramas insa surprinsa sambata cand am constatat ca o parte a orasului e inca inchisa din cauza inundatiilor si ca pe faleza nu se poate circula pentru ca este toata in continuare inundata. In plus, cateva sate nu foarte departe de Tulcea au fost inundate in totalitate si oamenii au fost evacuati.

M-am uitat apoi putin pe net si am dat peste campania asta de strangere de fonduri pentru oamenii afectati de inundatii si mi se pare normal sa scriu despre ea.

Se pot dona bani dar si apa potabila si alimente (de preferinta alimente care se pot conserva usor).

Campania este coordonata de Crucea Rosie Tulcea. Donatiile de alimente trebuiesc aduse direct la sediul Crucii Rosii, Aleea Crucii Rosii Nr.1 iar persoanele de contact sunt ec. Poschina Simona si ec. Simona Covaliov. Daca aveti nevoie de informatii suplimentare despre campanie si donatii doua numere de telefon va stau la dispozitie: 0240.512.213 sau 0724.267.743

Pentru donatii in bani, un cont a fost deschis la BRD sucursala Tulcea:

RO 96 BRDE 370SV09321283700

Donatiile vor mere la oamenii afectati de inundatii din satele Patlageanca, Plauru, Ceatalchioi, Salceni.

De pe info-delta am luat si informatia asta:

Institutia Prefectului – judetul Tulcea pune la dispozitia cetatenilor care doresc sa faca donatii financiare persoanelor afectate de inundatii in judetul Tulcea urmatorul cont:

RO 82 TREZ 6415005XXX000115 Contul este deschis la Trezoreria Municipiului Tulcea.

Centre pentru primirea ajutoarelor umanitare:

Nr. crt. Localitatea Centru local Adresa centrului
1 Tulcea – 1 Centrul de zi pentru copii„Paşi spre Lumina” Tulcea,Str.14 Noiembrie, nr. 14
2 Tulcea – 2 Incinta Secţiei de Întreţinere a Domeniului Public Tulcea,Str. Spitalului, nr. 48
3 Babadag Salonul de Nunţi Babadag,Str. Pavel Gheorghe, nr. 4
4 Isaccea Centrul de zi„Pentru o zi mai bună” Isaccea,str. Nicolae Grigorescu, nr. 1
5 Topolog SC Foresta Prest SRL(fostul gater)
6 Baia Şcoala cu claseleI -VIII Baia Baia,Str. Republicii
Un gând despre „Campania Oamenii Deltei – oameni afectati de inundatii

Lasă un răspuns

