Publicat în Uncategorized

De ce ne grabim la aeroport?

Atunci cand luam avionul ne este mai tot timpul frica sa nu il pierdem, indiferent daca e prima daca cand mergem cu avionul sau deja ne-am obisnuit cu mijlocul asta de transport. Si eu am ajuns sa ma intreb de ce e asa.

Primul lucru care ne face sa ne grabim e probabil faptul ca ni se cere de la inceput sa ajungem la aeroport cu cel putin o jumatate de ora inaintea decolarii pentru a avea timp sa facem check in-ul. Partea asta e oarecum normala mai ales atunci cand stai sa te gandesti ca uneori avioanele sunt pline si ca tre sa ai timp sa urci niste 300 de persoane in ele. Dar de ce incepe imbarcarea cu 2 ore sau uneori chiar 3 inainte de decolare? Cui ii face placere sa piarda doua ore in aeroport uitandu-se pe geam? De ce sunt oamenii atat de stresati incat ajung atat de devreme la aeroport?

Si desi reusesc sa imi zic ca avionul e un mijloc de transport lafel ca si celelalte, si ca graba asta prosteasca la aeroport nu isi are rostul, ma trezesc totusi grabindu-ma la aeroport. Saptamana trecuta avionul meu era la 7h35 si cum e destul de devreme si metrourile incep sa circule „doar” la 5h30 m-am uitat pe traseu si am verificat de nu stiu cate ori. In mod normal plec de acasa cu 2 ore inainte de zbor, fac cam o ora pana la aeroport si o ora acolo e mai mult decat suficient. faptul ca de data asta zboru era devreme m-a facut sa ma stresez mai mult decat de obicei. Si cand eram in avion am inceput sa ma intreb de ce a fost asa si nu am reusit sa inteleg. Dar mi-am dat seama ca dimineata, in drum spre aeroport, ceilalti oameni din metrou si autobue, cu bagaje si lafel de grabiti ca si mine au reusit sa ma streseze si ei, mai tare decat eram eu deja.

Intrebarea mea ramane…de ce ne stresam mai mult cand trebuie sa luam avionul?

2 gânduri despre „De ce ne grabim la aeroport?

  1. Eu ma grabesc indiferent de mijlocul de transport. Am o obsesie sa nu pierd trenul sau maxi taxi. Cu avionul n-am fost inca, deci … nu pot sa-mi exprim parerea.
    Si, in general, oamenii se streseaza unii pe altii indiferent ca e vorba de metrou sau aeroport.

  2. Probabil pentru ca nu suntem inca suficient de obisnuiti cu ideea ca avionul este un ,,mijloc de transport in comun”. A zbura este inca un eveniment.

Lasă un răspuns

