Publicat în Uncategorized

A murit Madalina Manole

Nu o sa incerc sa inteleg sau sa judec ceea ce s-a intamplat, dar nu pot sa nu ma gandesc si sa nu fiu trista. Am crescut cu muzica Madalinei Manole, a fost primul meu idol, a fost prima cantareata a carei melodii le stiam pe de rost. Aveam casete cu ea si le ascultam intr-una. Cand plecam cu ai mei pe undeva imi luam casetele cu mine si vroiam sa ascult in masina. Frati-miu vroia de ale lui, nu ii placea lui Madalina, dar daca eram doar cu tata era fericire ca tot drumul ma credeam mare cantareata.

Mi se mai intampla si acum uneori sa imi aduc aminte de perioada aia si sa caut pe youtube melodiile ei si sa le ascult din nou, asa, putin melancolic. Si de fiecare data sunt surprinsa ca atunci cand ascult melodiile imi revin si cuvintele.

Si daca las la o parte melodiile foarte cunoscute, cea care imi place mie tare tare mult este „Cand dansez cu tine”.

Lasă un răspuns

