Publicat în Uncategorized

Nebunia reducerilor

In Franta, timp de o luna, si vara si iarna sunt reduceri. Si de fiecare data in perioada reducerilor e nebunie totala prin magazine. Pe de o parte concetul mi se pare bun. La sfarsit de sezon, ca sa scapi de lucrurile care nu se vand le reduci cu 30, 40, 50% sau chiar mai mult si scapi de ele. Nu stai in magazin cu lucruri de 3-4 ani asa cum se intampla uneori prin alte parti. Dar cand vad lumea cat de inebunita e dupa reduceri si goana prin magazine parca nu mi se mai pare atat de ok.

Reducerile (soldurile) incep de fiecare data intr-o miercuri. Cele de iarna sunt undeva in ianuarie iar cele de vara incep cam in prima saptamana din iulie. Am avut tot timpul colege de facultate si de munca cu tactica bine pusa la punct pentru perioada soldurilor. Adica cu vreo saptamana sau doua inainte de inceperea reducerilor faceau ture prin magazine ca sa isi faca o idee de ceea ce vor si de unde, eventual si lista cu ce isi vor cumpara la reduceri. Dupa care in miercurea cu pricina, prima zi de reducere, evident dadeau fuga la cumparaturi. Erau unele dintre ele atat de incantate de reducerile in cauza incat isi luau zi libera de la munca numai ca sa faca turul magazinelor in „day nr one”. Mie asta mi se pare deja exagerare.

Si anul asta, miercurea respectiva, prima zi de reduceri am fost intamplator libera si am iesit in oras. Sincer nici nu am realizat ca au inceput reducerile pana cand am ajuns in centru, in zona cu magazine si am vazut oooooo gramada de oameni misunand pe acolo. Iesisem sa ma uit si eu dupa diverse chestiute dar am reununtat destul de repede, ingesuiala din magazine, de la cabinele de proba si de la casa m-a descurajat destul de repede. Din nou, poate sunt eu cea care exagereaza, dar daca ar fi dupa mine, mi-ar placea la nebunie sa merg sa imi fac cumparaturile intr-un centru comercial GOL, in care sa nu mai fie nici un client, sa pot sa ma plimb in voie printre magazine si sa nu mai intalnesc nici un alt trecator.

Un gând despre „Nebunia reducerilor

  1. Mie personal imi place aglomeratie, agitatia si entuziasmul din perioada reducerilor, insa daca nici nu ai loc in magazin, devine enervant.

Lasă un răspuns

