Publicat în Uncategorized

Reclama la metrou

Nu pot sa zic ca am calatorit mult si ca am vazut o gramada de capitale si metrouri care circula in ele. Am vazut probabil 4-5 capitale europene unde am si mers cu metroul. Si asa cum toata lumea spune despre metroul din Moscova ca e o adevarata capodopera, ca e unul din lucrurile care trebuiesc neaparat vizitate, facand un fel de comparatie, tot asa eu as spune despre metroul din Paris ca te informeaza foarte bine. Poate mai sunt si altele lafel, dar eu pe asta il stiu.

Metroul din Paris are reclame peste tot. Si nu, nu vorbesc aici de diverse reclame la diverse produse care sa incurajeze consumul. Exista si astea, evident dar mai sunt si alfel de reclame. Ma refer la reclamele la diverse evenimente cum ar fi filme, emisiuni de televiziune dar si opera, balet, concerte, spectacole de tot felul, chiar afise cu informatii despre expozitii temporare la diverse muzee. Daca circuli cu metroul stii ce se intampla in oras. Da, e adevarat ca esti grabit spre munca sau spre scoala si ca nu esti neaparat atent la tot ce e in jurul tau, dar daca vezi un afis cu ceva care iti place sai ti se pare interesant iti va sari in ochii. Si apoi, acasa, seara sau peste cateva zile cand ai ceva timp liber iti vei aduce aminte de afis si vei cauta mai multe detalii pe internet. Si uite asa afisul de la metrou si-a facut datoria.

Eu chiar cred ca sistemul cu reclamele la metrou functioneaza si ca Parisul este un oras in care nu ai cum sa te plictisesti.

Lasă un răspuns

