Publicat în Uncategorized

M-am intors

Am fost in weekend la Tulcea, da, doar un weekend e scurt, dar mai bine decat deloc. Si evident a fost un weekend in care nici nu m-am atins de calculator.

Nu e chiar Hollywood dar de acolo vederea spre oras e foarte frumoasa.

La poze cu faleza eu as putea sa ma uit intr-una

In delta nu am ajuns, dar mi-ar fi placut.

4 gânduri despre „M-am intors

  1. Orasul e frumos, mai ales atunci cand mergi si stai cateva zile. Nu e mare deci cateva zile iti ajung sa vezi tot ce e de vazut. Dar apoi delta……….!!!!!!!!!!!! 🙂

Lasă un răspuns

