Publicat în Uncategorized

Campionatul mondial de fotbal, altfel

In ultimele saptamani toata lumea s-a uitat la TV la un meci, sau a auzit la stiri, sau a citit in presa au chiar pe bloguri. Dar… ce se intampla la Campionatul Mondial de fotbal din Africa de Sud in afara de multele si repetatele 90 de minute in goana dupa minge.

  • vuvuzela e la moda, toata lumea stie ce e (cati dintre noi stiam de ea acum o luna?) si unii din voi probabil ca deja si au una
  • Franta nu a reusit sa treaca de grupe, dar ce daca, macar are cu ce sa se consoleze, ca va organiza campionatul European de fotbal din 2016
  • sora unei prietene m-a intrebat la inceputul campionatului cine este Nelson Mandela si vorbea serios, chiar nu stia. Dupa cateva zile, cand imi revenisem cat de cat din socul intrebarii, tot ea imi povestea de o prietena de-a ei care nu intelegea de ce Corea a avut dreptul sa trimita la Campionat doua echipe de fotbal.
  • jucatorii echipei Nord Coreene vor fi trimisi sa munceasca intr-o mina de carbuni ca pedeapsa pentru rusinea si ofensa adusa patriei prin infrangerea cu 7-0 in fata Portugaliei
  • eu am aflat ca Africa de Sud e pe acelas fus orar cu Franta 🙂
  • in schimb nici acum nu stiu acre este adevaratul imn oficial al campionatului, intre Waka, Waka si Waiving the flag
  • cea mai mare gafa e cea facuta de unul dintre comentatorii sarbi la meciul Germania – Serbia cand respectivul comentator explica lipsa portarului neamt Robert Enke prin faptul ca este accidentat, Enke insa a murit anul trecut in noiembrie
  • unul din colegii mei de munca, portugez de origine, si-a luat zile libere de fiecare data cand a jucat Portugalia ca sa poata sta linistit acasa in fata televizorului si sa vada meciurile
  • eu nu am reusit sa vad nici un meci de la cap la coada
8 gânduri despre „Campionatul mondial de fotbal, altfel

  1. Nici eu nu am văzut niciun meci cap-coadă, poate o să reușesc măcar la finală.
    Eu stiam că Africa de sud e pe același fus orar cu Romania.

    Foarte tare aia cu Mandela, bine că nu te-a întrebat la ce echipă joacă :))

  2. Urasc Vuvuzelele! As vrea sa dispara, toate, din pacate exista cateva la serviciu, aduse de corespondentii la campionat 😦

  3. Waving flag este imnul oficial, ce a cantat Shalira a fost doar pentru show.
    Nu i-ai spus ca colegei ca 5 jucatori coreeni au ales calea exilului si ca in Coreea meciurile nu se transmit populatiei, iar sustinatorii echipei au cu totii facand parte din servicile lor secrete…o alta dictatura comunista ce trebuie sa cada cat mai repede.

    Mi-as dori o vuvuzea , este o chestie interesanta.

    Oana, multumesc pentru vederea cu Berlinul 😛 este super , mi-am manifestat bucuria spunand pe un ton putin mai ridicat”Berlin, Berlin,Oana ,Oana !!!” la care Foxul meu a inceput sa sara in jurul meu crezand ca plecam la plimbare 😛 😛
    Ma intrebi „Ce urmeaza?” Parisul , evident! 😛 orasul meu de suflet :p
    Numai daca ai timp, chef si dispozitie , iti raman dator vandut 😛

    1. si cu placere pentru vedere
      poate Paris, poate Tulcea, poate…cine stie. Vedem noi de unde vine urmatoarea 🙂 si o sa tin minte sa ii zic „ham-ham” pe post de „salut” si Fox-ului data viitoare

  4. @Bianca cu fusul orar, da acum gandindu-ma are logica dar nu stiu de ce la inceput credeam ca diferenta de ore e mare.
    Cat despre Mandela, poate ca si eu ii exagerez importanta, pentru mine este una din cele mai importante persoane ale planetei inca in viata 🙂 si ok, nu ma astept ca toata lumea sa gandeasca lafel ca mine despre el, dar totusi, ma astept sa fi auzit macar de el

    Ok se pare ca imnul e Waiving the flag si Shakira cand waka waka pentru spectacol mersi de info 🙂

  5. @Ruxandra tare cu vuvuzelele si eu am vazut pe aici, sunt oamenii incantati de ele
    eu inca nu am auzit sunetul in live

    @Cartim cu coreeni da am uitat sa ii precizez ca sustinatiroo coreeni la campionat erau de fapt chinezi platiti sau ceva de genul asta :))))

Lasă un răspuns

