Publicat în Uncategorized

Prima data

Am mai luat o leapsa. De data asta de la Annemarie. Cu primele dati. M-a facut sa imi aduc aminte de lucruri frumoase!!!

Primul cuvant pe care l-ai spus:Probabil mama, desi se pare ca parintii mei tin minte mai multe detalii de cand era mic frati-miu, nu si eu. 🙂 dezavantajul de a nu fi primul copil.

Prima zi de scoala generala: Deschiderea in curtea scolii, deja cu colegul de banca langa mine. Aveam pe cap niste pompoane mult prea mari pentru gustul meu si uniforma, bineinteles. Doamna invatatoare ne-a pus sa desenam ceva, ce vrem noi, dar ceva care sa ne reprezinte. Nu, asta nu imi aduc aminte, insa doamna invatatoare a pastrat desenele noastra si ni le-a dat cand am terminat clasa a VIII-a. Mi s-a parut geniala idea!

Prima formatie care ti-a placut la nebunie: Cred ca Queen. Am imprumutat o caseta de la un coleg, doar ca el nu a cerut voie parintilor sa o dea si cand parinti au realizat ca lipseste caseta el a zis ca eu am furat-o :))

Primul CD cumparat: Habar nu am, dar e posibil sa fi fost un concert a lui Pavarotti cu Placido Domingo si Jose Carreras, cadou pentru mama

Prima zi de liceu: Stresata, mandra ca ma credeam mare, si usurata ca o parte din colegii din generala erau in aceiasi calsa si in liceu.

Primul cuvant pe care ti l-a adresat prietenul/prietena cel mai bun/cea mai buna: Probabil ceva ce doar eu si ea intelegeam la momentul respectiv, avand in vedere ca aveam vreo 3-4 ani si eram in aceiasi grupa la gradinita.

Prima zi de facultate: Uimita de cel mai mare amfiteatru al facultatii care are 1700 de locuri.

Prima restanta: Drept constitutional, am scris cele 7-8 pagini cu viteza vantului si apoi ma intrebam daca e normalca am terminat cu vreo 15-20 de minute inainte de terminarea timpului acordat.

Prima zi la locul de munca: Nu am apucat sa fiu stresata pentru ca persoana care era acolo ca sa ma formeze si sa imi explice ce si cum in primele doua zile vorbea atat de mult si imi povestea cate in luna si in stele ca a reusit sa ma relaxeze. (dupa vreo 4 ani, desi nici eu nici ea nu mai muncim acolo, mai tinem legatura)

Prima oara cand ai postat pe blog: Pe blogul asta a fost de 8 martie, anul asta si am inceput cu „De ziua ta mamico” 🙂 I-am trimis melodia si lu mama si mai mai sa ii dea lacrimile cand a ascultat-o dupa atatia ani.

2 gânduri despre „Prima data

  1. Tare leapsa, nu? Te face sa-ti aduci aminte de lucruri la care nu te gandesti in mod obisnuit.
    Mai era o intrebare, pe care am scos-o: primul sarut.

Lasă un răspuns

