Publicat în Uncategorized

Redescopar Europa FM

Cand eram in Romania ascultam radio. Uneori chiar si acasa, dar de cele mai multe ori in masina. Si absolut tot timpul pe microbuzul de la Augustina care mai face si acum Tulcea – Bucuresti. Si in masina sau microbuz ce alt ceva se poate asculta daca nu Europa FM. Si acum mai tin minte jingle-urile de la Drum cu prioritate. Europa FM – un radio de milioane de romani.

Anul trecut in perioada campaniei pentru alegerile prezidentiale am vrut sa vad confruntarile si am reusit sa le vad pe net pe site-ul Realitatii. Apoi am inceput sa ascult dimineata la micul dejun radio Realitatea FM. Dar cum evident, nu imi rezista nervii prea mult pe Realitatea, am incercat sa schimb radioul si mi-am adus aminte de Europa FM si deci acum dimineata ascult Europa FM.

Robert Turcescu nu mai este dar cele mai bune hituri din ’80 pana astazi sunt difuzate in continuare. 🙂 Si m-am invatat si cu noul program. Desteptarea cu Monica Anghel si Bogdan Miu, Romania in direct cu Adrian Ardelean, Europa Expres cu George Zafiu, Stirile care conteaza 🙂 si ma si distreaza concursul lor cu „Bani pe mobil”. E frumos sa constati dupa niste ani ca un radio care iti placea si-a pastrat formula si face acelas lucru in continuare. M-a cuprins nostalgia Europa FM.

Am constatat ca in continuare au destul de multe apeluri de la ascultatori in emisiuni si nu le triaza inainte. Ceea ce e frumos din partea lor. Cred ca e destul de usor sa intri in direct cu ei si sa iti dai cu parerea. Dar in acelas timp, ascultand apelurile si unii oameni care suna, unori imi e mila de saracii prezentatori si ma intreb cum rezista la ce aberatii aud. Intr-un weekend m-am distrat copios ascultand una dintre emisiuni cu apeluri in direct.  Un tanar la gratar, niste mici si destul de multa bere cu prietenii nu prea avea alta ocupatie si a sunat cel putin de 6 ori. Ba ca vrea sa dea dedicatie, ba ca vrea sa isi dea cu parerea legat de ce a spus cineva inainte, ba sa ne spuna ca a mai mancat un mic… Pentru mine a fost amuzant dar pentru saracu prezentator cum o fi fost?

3 gânduri despre „Redescopar Europa FM

  1. Si mie mi-a placut Europa FM, si se asculta in toate birourile la mine la serviciu, mai putin in al meu [hihi]. M-am plictisit, la un moment dat, insa apreciez o apreciez pe Monica, pentru ca este singura prezenta feminina la matinalurile radio.
    Eu am descoperit Guerrilla, in speta emisiunea de dimineata, si m-am si „indragostit” de Dobro si Craio, si ii ascult la casti, la telefon, zilnic (pe cat posibil).
    Ne-legat de articol … nu-mi place stilul lui Murakami; am citit o singura carte, si deja nu mai pot. 🙂

  2. Acasa la Ineu mereu mergea în bucătărie Europa fm, apoi am plecat de acasă, ai mei s-au reprofilat pe Info Pro…
    Momentan în mașină ascult Magic fm… le-am părăsit pe celelalte 😦

  3. @Annemarie – la mine a fost dragut ca na, nu mai ascultase; europa fm de mult si cand am dat de el din nou a fost de parca aprope nimic nu s-a schimbat 🙂 Si Guerilla imi place, ascult cand vin in Ro, dar nu stiu daca se poate asculta pe net
    Cat despre Murakami, mie imi place mult Pe langa cartea de acum, am mai citit cafka pe malul marii si La capatul lumii, in tara aspra a minunilor. Apoi ce e oarecum interesant… Kafka pe malul marii, cartea lui cea mai mediatizata mie mi-a placut cel mai utin dintre cele citite 🙂
    @Bianca vb lumea pe twitter de Magic fm da inca nu am incrercat, nu stiu cum e

Lasă un răspuns

