Publicat în Uncategorized

Tipa cu cercei

Azi fac reclama. Am dat peste blogul Tipei cu cercei intamplator, la inceputul scurtei mele cariere de blogger. 🙂 Si cum am gasit lucruri frumoase acolo, chiar cred ca merita sa ii fac reclama.

Tipa cu cercei, pe numele ei Luiza face bijuterii si posete. Are muuulta imaginatie, modelele sunt tare dragute, preturile sunt mici si puteti comanda ce vreti voi pe mail. Luiza e din Brasov dar posta romana functioneaza in toata tara.

Ce mi-a placut mie cel mai mult:

O cutie

Si capacul ei

Luiza, sper sa nu ma certi ca ti-am luat pozele de pe blog ca sa le pun aici.

2 gânduri despre „Tipa cu cercei

  1. Salut! Imi multumesc din suflet pentru reclama si ma bucur foarte mult ca iti place ceea ce fac. Am facut un alt blog, din cauza unor mici probleme tehnice, sper sa iti placa si acesta.
    🙂 multumesc inca o data

Lasă un răspuns

