Publicat în Uncategorized

Leapsa indiscreta

Cartim iar m-a lepsuit si nu stiu care e parerea voastra dar da, eu chiar consider leapsa asta un pic indiscreta, adica e mai multa informatie despre mine in ea, decat toata informatia gasita pe blog in cele 3 luni jumate de cand scriu.

Dar cum blog inseamna si sa scrii despre tine, evident ca m-am pus pe treaba si am raspuns constiincios la toate intrebarile.

1. Ai o porecla?

Acum nu prea mai am dar am avut diverse. Cred ca cele mai folosite au fost Onu, Onel, Una, Juju (da, stiu, am prieteni cu o imaginatie foare bogata…)

2. Unde locuieşti?

Paris – cel putin deocamdata.

3. Ce inaltime ai?

1,57. 🙂

4. Ai zi onomastica?

Cica Sf Ion desi nici macar persoanele de la mine din familie nu sunt toate de acord daca Oana vine sau nu de la Ion. Nu mi-am Verbat-o niciodata si mi se pare putin ciudat cand mi se zice „la multi ani” sau „sa traiesti cu numele”.

5. Cu ce te ocupi?

Imi fac de lucru cu diverse ONGuri.

6. Ai fraţi sau surori?

Da, un frate.

7. Limba materna?

Romana.

8. Limbi vorbite?

Romana, franceza, engleza, italiana, spaniola si ca sa nu se supere Cartim pe mine, fac in continuare cursuri de germana.  🙂

9. Colectii?

Cred ca singura colectie pe care o mai am este cea cu vederi primite de la prietenii plecati in vacanta. In rest nu prea le mai am, dar am avut servetele, maimutoi de plush, cartele telefonice….am scris despre ele aici.

10. Număr la pantofi?

35/36

11.Scoli absolvite

Facultatea de drept.

12. Materia preferata?

In facultate mi-a placut dreptul civil, in scoala mi-a placut limba romana.

13. Ce hobby-uri ai?

Carti, filme, muzica, plecatul peste mari si tari si mai nou, bloggingul.

14. Bani de buzunar?

Aveam bani de buzunar cand aveam 16 ani….

15. Dorinta?

Vreau in America Latina!!!!!

16. Vise?

Nu imi place sa visez, ma trezesc aiurea dimineata cand visez. si daca chiar vreau ceva, sa zicem ca e o dorinta, visele sunt mai greu de indeplinit decat dorintele.

17. Numar norocos?

7

18. Ai vrea sa revezi…

Pe bunica

19. Ai animale de casa?

Acum nu, dar copilaria mi-a fost populata de multi caini de diverse rase.

20. Sentimentul cel mai pretuit?

Libertatea, in toate declinarile posibile.

21. Care a fost cea mai frumoasa zi din viata?

Eu cred ca in general viata e frumoasa si ca doar din cand in cand se mai intampla si lucruri nasoale, dar ele se intampla doar ca sa ne aduca aminte cat de frumoasa e viata.

In speranta ca va place, leapsa merge mai departe la Bianca, Annemarie, Mnemo si Arashi. 🙂

10 gânduri despre „Leapsa indiscreta

  1. Oana, stiam si eu ca acesta este femininul de la Ionut, insa… cica numele tau vine de la Onufrie.. Sfantul Onufrie este pe unde va prin luna iunie…

  2. Oana , eu nu m-am suparat ca nu stii germana 😛 m-am mirat foarte tare afland acest lucru.
    Stii eu trebuia sa dau la Drept , era o traditie de familie dar nu s-a putut, se pare ca in blogosfera dau de foarte multi absolventi proveniti de la aceasta facultate 😛
    Acum ca esti in Paris ,poate imi vei trimite o vedere cu orasul meu de suflet( Berlinul e a doua casa , Parisul e orasul in m-am simtit cel mai liber , din toate punctele de vedere).

  3. stiu ca nu te-ai suparat, ziceam pur si simplu. adica si mie mi se pare normal daca stai intr-o tara sa inveti limba tarii resperctive, de asta si ziceam ca chiar vreau in continuare sa fac cursuri si sa invat germana 🙂
    primesti si vederea cu Berlinu, stai linistit, ca am apucat sa o iau, am adus-o cu mine aici, e si scrisa doar ca nu am apucat sa ajung la posta cu mutatu si toate astea 😀

  4. draga tomata, am vazut si eu la tine pe blog nu de mult citind info despre tine ca suntem doua uriase 😀 pe la inceputul liceului eram putin …stresata (complexata e prea mult) de faptul ca eram mica de statura si eram mai mereu pe tocuri dar acum mi-a trecut si chiar imi place inaltimea mea. Am o prietena care zice „you’re not short, you’re fun sized” 🙂

    @Annemarie daaaa, vazut, merg sa comentez si acolo

Lasă un răspuns

