Publicat în Uncategorized

Piscina si FKK

Pe principiul trebuie sa facem sport in timpul anului ca sa aratam bine in costum de baie vara la plaja, m-am hotarat sa imi iau costumul de baie si in asteptarea verii (vara care oricum la Berlin si in nordul Germaniei nu se anunta niciodata prea devreme) sa ma duc la piscina. Fac sport si poate cu ocazia asta incerc si sa invat sa inot, in bazinul mic, cu copilasii, evident.

Mi-am facut program de doua ori pe saptamana si m-am gandit eu ca ar fi bine sa evit weekend-urile ca probabil atunci e cel mai aglomerat. Am stabilit miercurea si vinerea, ca in ambele zile piscina e deschisa pana la 10 seara si pot merge de la 8 la 10, macar sa dau din aripioare 2 ore, ce bine ar fi.

Cand am vrut sa imi fac programul m-am uitat pe programul complet al piscinei pe internet. Si a trebuit sa exclud din posibilitati orele si zilele cand vin copii cu scoala si au cursuri de inot, unele piscina au ore in care pot inota doar femeile sau doar barbatii, altele fac cursuri de gimnastica acvatica in piscina si nu se poate inota cand sunt cursurile. Insa m-a surpins programul pentru FKK si nu stiam ce era. Maaare mi-a fost mirarea cand am aflat ca FKK este programul pentru nudisti, cand inoti liber si gol in piscina. Stiam ca Germania este deschisa multiplelor posibilitati si ca exista plaje nudiste acolo unde este posibilitate de plaja, dar la optiunea „goi in grup in piscina” nu ma gandisem. In fine….

Intr-una din zile, in timpul saptamanii aveam liber dupamiaza si am zis ca pot merge la piscina. Am verificat repede programelul si de la 7 erau FKK deci am zis ca merg pana la 7. Zis si facut. Doar ca pe la  6 jumate cand inca ma balaceam linistita in piscina au inceput sa apara niste indivizi ciudati, din aia de te sperii de ei daca ii vezi seara la coltu strazii. Cu slipii pe ei la 6 jumate, bineinteles, dar cred ca abea asteptau schimbarea orei ca sa se simta liberi. Mi-am scurtat vizita la piscina si am luat-o spre dus ca ca apoi sa plec. In vestiar la femei erau pustiu, adica eram 3 sau 4 persoane, dar toate in drum spre usa nu spre piscina. Cand am iesit, prietenul meu care fusese si el cu mine la piscina imi povestea ca in vestiar la barbati era full de domni doritori de program FKK. Si ma intrebam….daca sunt doar barbati care mai e scopu? Nu se vad goi si in oglinda? Sau ii tine slipu si nu poa sa inoate cum trebuie in timpu programului normal? Sau daca vreo femeie mai nonconformista nimereste in program FKK printre niste zeci de masculi mustaciosi, cum o fi??? De fapt nici nu vreau sa imi imaginez. Nu inteleg utilitatea acestui program. Desi, daca el exista inseamna ca sunt doritori. Fiecare cu ciudateniile lui.

Lasă un răspuns

