Publicat în Uncategorized

Experiment chinezesc

Daca eu ma intrebam saptamana trecuta ce fac cand nu prea am chef de scris pe blog, uite ca ieri Chinezu le dadea idei celor care nu prea mai stiu despre ce sa scrie. Nu mi-am pierdut inspiratia pana acum, si daca urmez sfaturile Chinezului nici nu am cum sa o mai pierd vreodata de acum inainte.

Chinezu propunea deci o leapsa – experiment pe care ne-o dadea noua tuturor. Sincer, am vazut ca ieri lumea a fost cuminte si ascultatoare si a preluat experimentul. Chiar sunt curioasa cate persoane au scris pe blog despre asta.

Exact din locul în care stați acuma faceți 7 pași la stânga, ridicați privirea și priviți pentru fix 7 secunde. Apoi întoarceți-vă la computer și scrieți ce ați văzut 😀 Dacă ați văzut peretele, scrieți despre perete. Dacă ați intrat în budă, scrieți despre budă :)) Dacă era să cădeți pe geam făcând asta, scrieți despre zbor :)) Dar SCRIEȚI! Că doar sunteți bloggeri, ce lipsa mea de inspirație! :))

Acasa, stand la birou, ma ridic si o iau spre stanga. Nu pot sa fac chiar 7 pasi ca dau in geam. Ma opresc la geam si din reflex privesc tot la stanga. Si pe geam, la stanga, vad geamul vecinilor. Cladirea e in U si geamul meu e fix pe colt ca daca ma uit in stanga vad nu doar geamul vecinilor ci si tot ce sa gaseste in casa daca geamul e deschis. Da, aceiasi vecini care seara ies si fumeaza la geam ca sa nu isi afume casa, doar ca daca la mine geamul e deschis o afuma pe a mea. Da, aceiasi vecini care au prostul obicei sa stea la barfa la geam, la o tigara evident. Deci fara sa vreau ii aud si fara sa vreau sunt la curent cu reatiile lor, cu problemele lor de la munca, cu ce au mai facut prieteni lor. Da, aceiasi vecini care se uita la Campionatul mondial cu toata gasca de prieteni si cu TV-ul dat la maxim deci daca sunt acasa, vreau, nu vrea am meci la radio 🙂 Da, aceiasi vecini care se gandesc probabil ca decoratiunile la geam sunt frumoase si deci si-au agatat de fereastra doua pungi de carton de la Gucci probabil daca e firma e si class… Si, da, aceiasi vecini care desi probabil si ei vad la mine in casa in fiecare zi, cand ne intalnim pe scara nu dau buna ziua.

4 gânduri despre „Experiment chinezesc

  1. O sa iau in considerare acest experiment chinezesc, cu toate ca ma tem sa nu plictisesc lumea la un moment dat. Mi s-a spus ca scriu prea mult, chiar si atunci cand spun ca nu am despre ce scrie. :))

  2. E destul de greu sa scrii depsre ceva, orice, cand nu ai inspiratie. Dar mi-a placut ce ai scris depsrte vecini. am vaga senzatie ca asa sunt peste tot. Numai bine !

  3. @Ana da, l-am facut pentru ca mi-a placut idea si mie. si….mie nu mi se pare ca scrii prea mult 🙂 am ce sa citesc!
    @cony lipsa de timp am avut, lipsa de inspiratie nu am avut pana acum. :)sper sa fie tot asa si de acum in colo. cat despre vecini, da mi se pare si mie funny situatia:)

Lasă un răspuns

