Publicat în Uncategorized

Ceai (leapsa)

Am vazut inca de saptamana trecuta leapsa asta la Just me si mi-a placut. A luat-o Bianca apoi, si desi nu a dat-o mai departe la nimeni m-am hotarat sa o iau pur si simplu pentru ca asa cum ziceam, mi-a placut.

Pana acum vre-un an jumate nu beiam ceai aprope deloc. Poate odata pe luna, dar nu cred sa se intampla asa de des. Si iarna trecta s-a schimbat situatia. Acum beau ceai in fiecare zi, chiar si de mai multe ori pe zi cateodata. Si incet incet in bucatarie s-a instalat un raft cu ceaiuri.

Ce se gaseste acum pe raft?

– ceai verde simplu

– ceai verde cu flori de cirese

– ceai de galbenele

– ceai de tei

– ceai de iasomie

– ceai de fructe

– ceai de musetel

– ceai de menta

– yogi tea (ceai indian cu multe condimente)

– ceai negru pentru micul dejun

– ceai de portocale cu scortisoara

Cel mai mult imi plac ceaiul de iasomie si yogi tea. 🙂

Lasă un răspuns

