Publicat în Uncategorized

Inventar – eu si internetul

Am profil pe facebook si mult prea muti prieteni.

Am creat si cateva grupuri pe facebook, si sunt admin la 3 dintre ele.

Am adrese de mail pe google, yahoo, hotmail (desi nu o folosesc niciodata) plus inca cateva aliasuri directionate toate pe gmail.

Am cont pe twitter, am 159 urmaritori si vreo 1000 de tweeturi pana acum.

Am blog de vreo trei luni si am reusit sa adun peste 1500 de vizitatori pana acum (de fapt de vizite, ca vizitatori sunt mai putini).

Blogul m-a facut sa am si o lista de alte bloguri pe care le citesc regulat, chiar daca nu chiar in fiecare zi.

Am blogu inscris in ZeList, chiar daca e la coada clasamentului.

Am Skype si Yahoo messenger si le folosesc.

Am cont TeaCup si inca cateva site-uri asemanatoare (Shelfari si Babelio).

Mai am cont pe youtube, pe un site de vanzari pe internet, pe lastfm…si cred ca e mai mult decat suficient.

3 gânduri despre „Inventar – eu si internetul

  1. @lavinia am prieteni ingineri care au tinut sa imi explice ca nu e „safe” sa ai aceiasi parola peste tot deci da, ma distrez cu diferite parole. dar merge, sunt tanara inca imi mai aduc aminte de ele mai vedem la batranete….sau poate la batranete nu o sa imi mai trebuiasca blog sau twitter sau facebook 🙂

    @bianca, eu am zis deja ca internetul creeaza dependenta
    cred ca nu ne-am gasit si pe facebook, da ma uit 🙂
    oricum pe mine ma cam enerveaza facebooku…

Lasă un răspuns

