Publicat în Uncategorized

Leapsa cu seriale

Daca data trecuta i-am dat eu o leapsa lui Cartim (cea cu prima carte citita) acum s-a gandit el la mine si mi-a dat leapsa cu seriale.

Am obiceiul sa zic ca nu sunt mare devorator de seriale dar mi-am dat seama de curand ca de fapt cam sunt, doar ca fac parte din putinele persoane care nu au vazut nici macar un episod din Desperate housewives, din Prison break sau din Lost. Pai si atunci la ce ma uit?

Grey’s Anatomy e serialul despre care pot spune ca „sunt dependenta”. Am vazut primele doua sezoane cel putin de 5 ori. La TV, pe internet, pe DVDuri. Si de fiecare data cand vre-un prieten intreaba de vre-un serial si nu a vazut Grey’s Anatomy nu numai ca fac reclama dar ma ofer sa il vedem impreuna. 🙂

House cred ca e cel mai popular serial din ultimul timp. Cred ca e imposibil sa te uiti la cateva episoade din House si sa nu iti placa! E genial, rautacios dar genial. Stiu ca suna aiurea dar House merita sa fie un model :))

Fetele se uita la Sex and the City. La serial in primul rand, toate cele 8 sezoane. Si eu sunt fata, nu? 🙂 Bine, cand era in Romania pe HBO imi aduc aminte ca intimidat prin titlu unele persoane si atunci nu m-a atras foarte tare. L-am revazut in totalitate acum vreo 2 sau 3 ani si dintre cele 4 prietene o prefer pe Charlotte. Am vazut si filmul si voi merge sa il vad si pe al doilea.

NCIS il urmaream la televizor, era vinerea, nu ratam nimic, desi era vineri. Cand ieseam in oras, il vedeam sambata in reluare. Preferata mea era Kate, chiar daca a disparut dupa sezonul 2 si apoi Doctor Mallard care stia de toate, din toate domeniile. Ultimele sezoane le-am vazut pe internet evident. E singurul care m-a atras suficient de tare. Ma uit la televizor la tot felul de seriale cu politisti, crime si procese, anchete criminalistice dar doar NCIS am considerat ca merita vazut episod cu episod. Poate si pentru ca, dupa ce faci drept ti se pare atat de comic sa ii vezi cum invoca unele proceduri inexistente sau cat de mare e discrepanta intre USA si Europa.

Ugly Betty este o mare prostioara. Am inceput sa ma uit la el intr-o vara cand o prietena care era la mine pentru o saptamana se uita la el. de ce am continuat, nu prea stiu. Poate pentru ca e atat de stupid incat ma face sa rad.

Scrubs e tot un fel de prostioara, se aseamana mai mult cu Ugly betty decat cu Grey’s Anatomy sau cu House MD dar e funny. E un fel de lume paralela cu personaje unul mai ciudatel decat altul, deci, cand sunt la zi cu toate celalte seriale la care ma uit, ma uit si la Scrubs.

Unul din prietenii mei se uita la Damages, are serialele in DVD. Am vazut primul episod si m-a prins in capcana. I-am cerut prietenului respectiv primul sezon si am fost atat de captivata ca am devorat intregul sezon intr-un weekend. Dar actiunea e destul de complexa dupa parerea mea asa ca am avut nevoie de o pauza pentru sezonul 2, inca nu l-am vazut.

Nu sunt mare amatoare de SF si paranormal, dar comunitatea celor 4400 rapiti si transformati de oamenii viitorului si apoi trimisi inapoi pentru a putea salva lumea m-a incantat. Poate pentru ca nu este doar SF ci si o poveste a personajelor bine conturata.

Parca ziceam ca nu imi place paranormalul, nu? La Ghost Whisperer ma uit cu placere cand il prind la televizor, dar nu il caut in DVD sau pe net ca sa fiu la zi cu episoadele. Am zis totusi sa il mentionez.

Da, ma uitam la Familia Bundy si radeam de ma prapadeam. Erau atat de decalati de conceptul de familie, decalati de orice in general. Si acum imi aduc aminte de una din cele mai haioasa faza din serial dupa parerea mea. Kelly isi revedea prietena din copilarie dupa vreo 4-5 ani si avea un teanc de hartii in mana. Cand o vede ii zice „ti-am scris in fiecare saptamana, uite!” si ii intinde scrisorile pe care le avea in mana, si cealalta avea si ea teancul ei de scrisori, si fac schimb :)) Ma mai uitam si la M*A*S*H* cam in aceiasi perioada.

Leapsa merge mai departe la Izabela, Bianca, Ruxandra si la Vlad (m-am gandit ca s-ar putea sa ii placa si lui leapsa asta).

12 gânduri despre „Leapsa cu seriale

  1. Tu vorbesti serios? Kate chiar dipsare? De ea imi placea si mie alaturi de legist si Abby 😛

    Anatomia lui Grey nu e rau dar eu am pierdut multe episoade si nu l-am mai mentionat, in schimb Damages are o intriga super complicata si trebuie vazut fiecare episod.
    Cei 4400 chiar este captivant , 4 zile m-am uitat doar la acel serial , mi-am neglijat cam tot ce ma inconjura 😛 (rusine mie. pana si cei care ma inconjurau au fost molipsiti ).

  2. POi…cu ce incepem 🙂
    NCIS , da Kate a doar in sezonul 1 si 2 apoi din 3 o schimba cu Ziva. Cum si ce se intampla te las sa vezi 😀
    Grey’s Anatomy cred ca e serialul care a reusit sa ma prinda cel mai tare. Nu stiu cum si de ce dar daca o tin in stilul asta porbabil o sa invat episoadele pe de rost (trist…)
    Damages da, mi s-a parut genial si mie, dar te si oboseste oarecum ca cu toate detaliile alea tre sa fii atent non stop, plus ca eu cum am facut drept ma chinui sa le inteleg procesele, rationamentele etc. Si daca am bagat tot sezonul 1 intr-un weekend am simtit ca nu pot sa ma apuc iomediat de al doileA. Dar daca tot vorbim de el acum, cred ca o sa ma apuc sa il vad! 🙂
    4400 imi place, are ceva care te atrage. Am vazut primele doua sezoane plus jumatate din al treilea. Dar vazusem pe net ca s-au oprint undeva pe la sezonul 4 deci nu e foarte lung. Ma intreb de ce… tu pana unde l-ai vazut?
    Si eu am obiceiul sa molipsesc lumea din jurul meu cu serialele.
    Ah! si ma mai distram cu Tanar si nelinistit. Mama are o prietena care se uita la el. Si in Franta e cam cu un an inainte fata de Romania. Si cand eram in Franta, inainte sa vin in Romania ma chinuiam sa prin un episod, ca apoi sa o amagesc pe prietena mamei zicandui ce se va intampla 🙂

  3. Bun… am rezolvat-o si eu, pe alt blog insa, ca nu vreau sa denaturez caracterul lui lumedeumbre. Nu pun link, dar o gasesti pe ceasoprit [punct] wordpress. Multumesc pentru ea 😀

  4. daaaaaaaaaaaaaaaaaa;Iza mi-ai dat o super idee, tre sa nascocim o leapsa cu telenovele, cred ca o sa radem de numa cand o sa o citim! 🙂

  5. haha, vad ca lumea inca nu doarme la ora asta 🙂 ma uitam intamplator pe statisticile blogului si comentariul Izabelei aadus fuguta lumea inapoi 🙂

Lasă un răspuns

