Publicat în Uncategorized

Ziua copilului

Sa fii copil e un lucru minunat!!! (eram inebunita dupa Mihai Constantinescu cand eram mica, l-am vazut odata si in concert si cel mai mult imi placea melodia aia cu „Iubiti si cainii vagabonzi”). Dar lasand la oparte melodia, chiar consider ca e frumos sa fii copil si ca ne gandim cu drag la amintirile copilariei. Nu pot sa nu ma gandesc la toate astea de ziua copilului. Si chiar daca sunt „om mare” si „la casa mea” inca imi face placere de 1 iunie cand ma suna mama sa imi zica „la multi ani de ziua copilului”!

Dar in calitate de „om mare” acum cand vine ziua copilului evident ca ma gandesc la nepotii mei care au 3 si 5 ani si care sunt in faza in care spun lucruri traznite si fac numai prostioare. Cu ei am descoperit melodiile din „Cutiuta muzicala”, cu ei mi-am adus aminte de desenele animate care imi placeau atat de mult acum vreo 15-20 de ani dar am si descoperit altele noi, din cauza lor acum stiu pe de rost unele basme sau povestioare de la Disney pentru ca atunci cand terminam de citit, dupa numai 1 minut auzeam „inca odata” 🙂 .

O lume minunata – Mihai Constantinescu

4 gânduri despre „Ziua copilului

  1. Sa fii copil e un copil minunat. Trebuie sa pretuim copilaria atunci cand o avem. Iar cand crestem ne dam seama ca nu mai putem recupera acea perioada. Din nefericire, nu toti copiii se bucura in aceasta zi, si aici ma refer la cei abandonati de parinti, care sunt foarte bolnavi, etc.

  2. Eu sunt inconjurat la job de copii, de acea am si preocupari din aceastea mai aproape de varsta copilariei ,si trebuie sa recunosc ca inca nu m-am prea maturizat 😛

  3. si mie imi plac copiii mult de tot. Cand ajung acasa sunt baby sitterul perfect pentru nepotii mei. In rest nu prea am copii prin preajma…
    Cat despre maturizat, nu stiu, poate da, poate nu. Imi place sa ma prostesc ca copiii mici oricum 🙂

Lasă un răspuns

