Publicat în Berin, Uncategorized

Eurovision broadcasting live form Berlin

Si din nou despre Eurovision. Stiu ca subiectul asta nu pasioneaza multa lume dar eu sunt fan. De ce si cum s-a intamplat asta nu prea stiu, dar de ani de zile ma uit la minunata competitie in fiecare an! Si da, fac parte din acele persoane care si voteaza! 🙂

Am o prietena suedeza care este lafel de pasionata ca si mine. Bine, din ce am inteles de la ea, in Suedia Eurovisionul e una din marile competitii ale anului, toata lumea urmareste preselectiile iar pentru desemnarea castigatorului suedez care va reprezenta tara la concursul european este organizat un concert imens, cu zeci de mii de spectatori. Dar revenind la mine si la prietena mea, noi speram ca anul asta sa castiga o tara mai „centrala” pentru ca am facut un „pact”, am stabilit ca in momentul in care castigatorul va fi o tara in care se ajunge destul de usor mergem impreuna la fata locului, sa fim in sala la finala. Si trebuie sa recunosc ca abea astept Eurovisionul de la anu aici in Berlin!

Mie mi-au placut, pe langa Germania, melodie pe care in Berlin toata lumea o fredoneaza de vreo doua luni:

Armenia – preferata mea chiar daca performanta de aseara nu a fost cea mai buna.

Georgia – desi prietena mea din Georgia nu intelege ce imi place la melodie mie mi se are draguta si consider ca Sofia chiar are voce frumoas

Finlanda mi-a placut, chiar daca nu a reusit sa treaca de semifinala. Nu stiu daca pot sa fac aprecieri de genul e melodie buna sau nu, mai ales cand lumea in jurul meu spune ca e o porcarie, dar nu stiu, a avut ceva ce mie mi-a placut.

4 gânduri despre „Eurovision broadcasting live form Berlin

  1. Hey!
    DA!!!! E deja hotarat, la anu de Eurovision sunt la Berlin!!!! de cand astept un oras mai usor accesibil ca sa vad cum e si in live!!!
    Iti zic detalii cand inceporganizarea atunci 🙂

  2. @the4400yh: Tom Dice… daaaaa a fost și preferatul meu 🙂 A făcut o figură frumoasă oricum, mă bucur pentru el și evident pentru chitara lui 🙂

    @Oana: ce noroc pe tine 🙂 Și eu aș vrea să văd live o finală Eurovision 😛

  3. Bianca, na, nu pot zice sigur 100% ca la anu o sa fiu in Berlin in public, dar mi-ar placea tare mult sa pot sa ma organizez si sa vin. Si sper eu sa si iasa, ca am prieteni in Berlin, si chiar daca eu ma mut de aici in scurt timp am unde sa ma intorc si stoiu si orasul acum
    Desi vorbind cu prietenii mei nemti ei cred ca Eurovisionul la anu va fi la Hamburg si nu la Berlin. 🙂 vedem

Lasă un răspuns

