Publicat în Uncategorized

Pentru Ioana

Am aflat despre campania „Pentru Ioana” pe internet, probabil chiar pe twitter. Imi place ca in ultima perioada in Romania lumea se mobilizeaza si ca sunt promovate campanii de genul asta. Unii oameni au nevoie de ajutor si eu consider ca e de datoria noastra sa ii ajutam, daca putem. Ioana s-a nascut fara antebratul si mana dreapta si are nevoie de o proteza bionica care costa 185.000 euro.

Sabina Cornovac este cea care incearca sa promoveze cum poate campania asta si dupa parerea mea face o treaba minunata. Au fost organizate cateva concerte si banii pe bilete au mers la Ioana iar pe blog se organizeaza licitatii.

Coca Zaboloteanu a aflat de campanie si ofera o pereche de pantofi creati de ea. Pantofii, Sabina i-a scos la licitatie si sper ca pretul lor sa creasca si sa creasca. Puteti licita pentru ei aici.

Lola, fata cu portocale a facut si ea un colier pentru Ioana care a fost si el scos la licitatie. In plus, povesteste ca in momentul in care a aflat de campanie a incecat pentru o zi sa faca totul doar cu mana stanga, pentru a incerca sa inteleaga mai bine cazul Ioanei si ca nu a fost usor deloc.

Mai puteti licita pe blogul Ioanei pentru carti, CD-uri, un tricou al echipei de rugby, un tricou al lui Massi sau puteti dona o suma cat de mica, ori prin telefon (in reteaua Romtelecom) ori direct in contul deschis pentru Ioana. Orice ajutor e binevenit.

Iar pe 29 mai Wilmark si Fotbal amator organizeaza Salsa Champions league. Aveti toate detaliile pe blogul Sabinei.

2 gânduri despre „Pentru Ioana

  1. Oana iti multumesc din suflet pentru cuvintele frumoase. Incerc si eu sa fac ce pot si ca tel am sa ma opresc doar cand voi avea 185.000 de euro pentru ioana. Si apoi, daca mai am putere, ma apuc de alt caz 🙂 Te pup :*

  2. Cu placere, ti-am zis, chiar imi place si apreciez ceea ce faci. Deci stau pe aproape si incerc sa dau mai departe informatia, poate poate ajut si eu unpicut. 🙂

Lasă un răspuns

