Publicat în Berin, Uncategorized

China box

In Berlin am descoperit un nou tip de fast food – mancare chinezeasca la pachet.

I’m loving it! 🙂

4 gânduri despre „China box

  1. Tu in care zona a orasului stai?
    Eu am mancat de la un Restaurant Chinezesc din Alt Mariendorf , dadeam telefon si veneau acsa sau ma ducean dupa pachetelul de mancare.
    Era delicios.

  2. Acum stau la Warschauer strasse (the best place to party :), inainte am stat in vest, Theodor Heuss platz.
    Sunt si pe aici tot felul si care iti livreaza acasa. AM un indian tare bun la coltu blocului, si tot aproape mai am un nene neamt cu ciolane si varza hahaha
    Dar asta cu China box mi-a placut tare mult ideea ca e chiar fast food si la pranz daca nu ai timp sa mananci decat ceva pe fuga mergi iti iei cutiuta cu mancare si gata. Si nu ai nevoie de nici un McDonalds sau KFC sau mai stiu eu ce. 🙂

  3. Cui Est Berlin nu sunt familiarizat , eu doar in Vest am crculat , Estul l cunosc doar cu Al;lexander Plarz si ce mai e in jurul lui.
    Dar in Vest sunt ca acasa au trecut 22 de ani si inca se vede diferenta dintre cele doua zone.

  4. ti-am zis la inceput cand am ajuns in Berlin am stat in Vest acum in Est e si asta si o modalitate de a invata orasul ceva mai bine si mie mi se pare ca partea de est se potriveste ma bine cu maginea de ansamblu a orasului 🙂
    Diferenta dintre cele doua zone e enorma, mie la inceput imi era greu sa inteleg cum e posibil…

Lasă un răspuns

