Publicat în Uncategorized

Slow travel in delta Dunarii

Imi place Delta, cred ca o sa ma simt tot timpul aproape de ea, imi va trezi tot timpul amintiri frumoase. Si probabil e normal sa fie asa, e locul unde oarecum am crescut, face parte din „acasa” pentru mine

Reper21 si GreenRomania organizeaza tot felul de proiecte la Tulcea si in delta. Majoritatea sunt in jurul ecologiei, comertului responsabil, etc.Desi nu este subiectul meu preferat, proiectul pe care il desfasoara acum mi s-a parut destul de interesant. Slow travel in Delta Dunarii – de pe 17 pe 23 mai, 13 tineri din diverse tari ale Uniunii Europene vor descoperi Delat Dunarii (mai precis Tulcea si Sulina)

Mi se pare interesant ca in ziua de astazi, cand toata lumea simte parca nevoie sa faca lucrurile cat de repede se poate (pentru ca rapiditatea este ritmul impus de societatea in care traim) sa spui „STOP” pentru o saptamana si sa pleci in delta, intr-un „slow travel” si sa redescoperi cum e sa pierzi timpul, sa faci lucrurile incet, sa te gandesti, sa iti acorzi timp sa te uiti in jurul tau si sa ii observi pe ceilalti. Cred ca e o modalitate placuta de a descoperi o regiune oarecum unica in lume. Delta e frumoasa prin simplitatea ei, prin peisajele pe care le poti privi cand te plimbi incet cu barca cu vasle, prin orele petrecute la pescuit in care nu faci altceva decat sa stai si sa asteti sa traga undita, prin ciorba de peste facuta de pescari cu apa direct din Dunare, seara cand se intorc de la pescuit. Delta e un colt de liniste.

3 gânduri despre „Slow travel in delta Dunarii

  1. Mi-as dori tare mult ca acei tineri europeni sa si scrie pe limba lor cate ceva despre Delta Dunarii. Mi-as dori sa publice fotografiile lor din Delta. Ar fi excelent de s-ar intampla acest lucru.

  2. Initiativa de a aduca straini pentru un proiect in delta mi se pare deja buna, de asta am si vrut sa scriu despre ei. 🙂
    Apoi, da sunt de acord cu tine ca ar fi genial daca ar si da informatia mai departe si ar scrie despre delta si ar vorbi despre delta la ei acasa. Dar poate o sa si faca asta.
    Chiar o sa ii intreb pe initiatorii proiectului daca vor urmari reactiile strainilor de dupa proiect.

Lasă un răspuns

