Publicat în Uncategorized

Leapsa – prima carte citita

Daca tot ziceam nu de mult ca sunt la prima mea leapsa si ca in plus imi place ideea, uite ca am primit-o deja si pe a doua de la Chinezu. Si daca imi place ideea trebuie sa o pun si in aplicare, nu? 🙂

E greu sa imi aduc aminte care a fost prima, prima carte citita. Cu siguranta au fost carti de genul Povesti nemuritoare (aveam un raft intreg in biblioteca cu ele, din alea de la „Biblioteca pentru toti”), Povestiri istorice (cele in format foarte mare dar care erau mai mult pe gustul fratelui mei decat al meu) si apoi nelipsitele Amintiri din copilarie ale lui Creanga (inca mai am in minte cartea, era bejulie, cu un desen cu Nica la furat cirese pe coperta si avea un format destul de mare, ca avea destul de multe poze prin ea). Astea cred ca sunt cartile tipice pentru toata lumea, la inceputul „carierei” de cititor.

Apoi imi mai aduc aminte ca aveam carti de colorat cu basme. Cartile erau mari, aveam marimea unui bloc de desen si in partea de sus a paginii era partea de colorat si in cea de jos basmul. Cenusareasa, Alba ca zapada, Frumoasa adormita. Imi aduc aminte de ele pentru ca bunica mea s-a gandit sa mi le pastreze si in liceu ma minunam de cat de prost puteam sa desenez, de ce culori foloseam si de cum parca faceam expres sa depasesc toate contururile. Dar desi le aveam de cand eram destul de mititica, nu imi mai aduc aminte daca doar mi-am facut de lucru cu ele ca sa colorez sau daca am si citit eu singura basmele de acolo.

Daca e vorba de primele carti citite de care mai imi aduc aminte foarte, foarte bine si care mi-au ramas in minte si in suflet mult timp, au venit ceva mai tarziu cand eram cred prin clasa a IVa. Am citit „Singur pe lume” si chiar si acum ma mai gandesc uneori la Remi si la Sufletel, maimutica lui. Si am mai citit „Toate panzele sus” la insistentele tatalui meu. Lui ii placuse mult de tot cartea si in plus, am crescut la Tulcea si in delta deci peisajul imi era cunoscut.

Frumoase amintiri! Leapsa cu prima carte merge mai departe la Cartim, Izabella, Bianca si Mariana. Si daca va place, si la ceilalti 🙂

15 gânduri despre „Leapsa – prima carte citita

    1. Imi cer scuze , initial din cauza neatentiei , am uitat sa iti pun numele ca link , am remediat situatia intre timp.
      Oricum ,sper ca nu te-a dezamagit raspunsul 😛

  1. @ Bianca in seara asta sunt lenesa ma duc la nani devreme da maine cum am timp de dimi intru sa vad daca ai facut leapsa 🙂

    @Pasiunea da! evident ca te primim in „joc” te asteptam cu rasunsurile

    @Cartim si ce daca nu ai pus linku, oricum ai zis in comment ca o faci deci am fost si m-am uitat, revin si cu comentariu

  2. Izabela si bianca nici o problema, asteptam, dar astetam cu nerabdare :))

    Si oricum, vizitez blogurile zilnic oricum, cu sau fara leapsa 🙂

Lasă un răspuns

