Publicat în Berin, Uncategorized

Bike my way

Concluziile dupa primele mele expeditii pe bicicleta sunt urmatoarele:

– imi place sa merg pe bicicleta pentru ca fac miscare si pentru ca pot descoperi locuri noi in Berlin, si nu pentru ca imi place ideea in sine de a merge cu bicicleta

– cand mergi cu metroul nu te doare fundul, chiar daca traseul e lung; si in plus in metrou poti sa citesti in drum spre scoala, munca, etc

– Berlinul e locul perfect pentru a invata sa mergi pe bicicleta in oras; trotuarele si strazile sunt largi si sunt piste ciclabile peste tot (asta e, daca eu pana acum m-am urcat pe bicicleta de maxim 6-7 ori…)

– in Berlin e aglomeratie de biciclete; am ajuns la concluzia ca in orasul asta sunt mai multe biciclete decat masini!

– indiferent de unde si cand se va intampla asta, copiii mei vor sti sa mearga pe bicicleta si vor avea bicicleta; e placut sa vezi copilasi mici deplasandu-se pe bicicleta prin oras, alaturi de parinti, si ei tot pe bicicleta

– acum stiu ce e ala un dinam, cum se foloseste si ce zgomot face

– intr-o saptamana am facut 45,5 km

7 gânduri despre „Bike my way

  1. hehe, da e fun, dar na inca mai sunt stresata cand trece cate o masina pe langa mine si din astea. Nu imi tin inca echilibru pe bicicleta asa cum vreau. dar biciclim si avansam 🙂

Lasă un răspuns

