Publicat în Uncategorized

Despre carti

M-am gandit ca s-ar putea sa va intereseze si pe voi…

Am aflat de pe twitter de Mihaela care s-a hotarat sa scoata la vanzare cartile din biblioteca bunicii. Si sunt multe!!!!! Si la preturi mici, adica 5 sau 6 lei un volum. E adevarat ca fiind vorba de biblioteca bunicii cartile sunt vechi, dar daca sunt vechi ce? Pe mine una nu ma deranjeaza absolut deloc, cartea tot carte ramane. In plus, Tomata a scris si ea pe blog despre Biblioteca bunicii, a zis ca si-a cumparat doua carti, le-a si primit deja si sunt in stare foarte buna.

Asa ca, lista de carti o gasiti pe blogul cartedevanzare.blogspot.com iar pe Mihaela o gasiti pe twitter sau pe mail/telefon (ambele sunt pe blog). Daca sunteti din Bucuresti sunteti niste norocosi ca puteti sa mergeti direct la Bunica sa recuperati cartile si le aveti intr-un timp scurt. Daca nu, Mihaela va trimite cartile prin posta.

Eu i-am trimis deja mail sa ii „comand” doua carti, astept sa vad ce mai pune pe blog, ca a zis ca lista nu e inca completa. 🙂

11 gânduri despre „Despre carti

  1. eu mi am luat doua carti, sunt in stare buna, doar paginile sunt invechite 🙂

    am avut norocul ca doamna sa locuiasca in zona facultatii si am facut rost de ele relativ repede !

  2. Am citit si eu aceeaa lista . nulte din ele le am , unde as fi vrut eu sa iau ceva erau toate vandute.
    Colctia de aventura si Delfin.
    Restul se regasesc in biblioteca mea , ai mei au fost oameni seriosi si chiar eu pana la un moment dat 😛

  3. @ Grapefruits – si eu mi-am „rezervat” doua carti, merge o prietena sa le recupereze saptamana asta, abea astept sa ajunga si la mine. 🙂

    @Cartim – si ai mei au acasa o biblioteca destul de serioasa, dar tot timpul gasesti ceva lipsa 🙂 plus ca eu la distanta, nu prea mai pot profita de biblioteca lor (bine, oricum, de fiecare data cand ajung acasa mai fur cate ceva din biblioteca)

  4. @ Bianca se pare ca lista chiar a avut priza la public 🙂
    cele doua carti ale mele sunt Muntele Vrajit (Thomas Mann) si Fantastica si trista poveste a candidei Erendira si a bunicii sale fara sufet (GG Marquez)

  5. Mi-au ajuns și mie cărțile 🙂
    Sunt în stare bună, chiar bună având în vedere că sunt destul de vechi. Și au fost trimise în condiții excelente.

    Poate am să-mi mai comand 🙂

    1. Si pe ale mele le-a recuperat vara-mea alataseara si a zis ca sunt ok.
      Eu o sa intru in posesia lor abea in iunie
      Si lafel ca tine, sunt cu ochii pe blog, poate o sa mai vreau ceva

Lasă un răspuns

