Publicat în Berin, Uncategorized

Zoo Berlin

Am fost la gradina zoologica. A doua oara in viata mea. Si toata ziua m-am gandit la nepotul meu care e inebuit dupa animale.

Gradina zoologica din Berlin a devenit celebra in 2006 prin Knut, un ursulet polar nascut in captivitate si respins de mama lui, care a fost adoptat de ingrijitorii gradinii. El a devenit vedeta gradinii zoologice, idolul copiilor si al presei germane si a reusit sa aduca o gramada de bani si de vizitatori. Knut traieste in continuare in „casa” lui din Berlin, doar ca acum nu mai este poate lafel de dragalas, fiind un ditamai ursul. A ramas insa jucaus, eu cand l-am vazut se juca in apa cu un alt prieten urs polar.

La gradina zoologica am mai vazut elefanti si rinoceri, zebre, niste lei, tigri si pantere foarte frumoase, care la ora mesei au decis sa faca intrecere si sa vada cine rage mai tare. Unul din urangutani nu numai ca era vedeta dar se credea si VIP, ne-a scos limba, s-a strambat la noi si s-a dat in spectacol mai bine de jumatate de ora, leganandu-se si cocotandu-se pe toate crengile si funiile posibile, sub privirile fascinate ale vizitatorilor si cele plictisite ale celorlalti urangutani din cusca. Dar mi-a placut ca in afara de animalele „exotice” de prin Africa si Asia care mie mi se pare interesante, la zoo din Berlin poti vedea si porci, vaci, gaini, da, da, din alea cum avea bunica in curte. 🙂

O lebada neagra a vrut sa imi manance floarea cea verzulie de pe balerini. 🙂 O inteleg, avea cam aceiasi culoare cu salata care ii fusese servita la pranz si probabil s-a gandit ca floarea de pe incaltarile mele trebuie sa fie mai apetisanta. Iar o capra a reusit sa ma pacaleasca. Intr-un parculet erau lasate libere oi si capre si puteai sa cumperi mancare pentru ele de la niste tonomate (bagi fisa si curge mancarea). Si m-am inghesuit si eu alaturi de copiii mici, sa cumpar mancare, sa vina si la mine iezii sa manance din palma. Doar ca doamna capra stia cum sta treaba si cand a vazut ca am pus mana sub tonomat sa astept sa curga mancarica, m-a impins si a bagat botul direct unde trebuia si a mancat ea tot!

2 gânduri despre „Zoo Berlin

Lasă un răspuns

