Publicat în Uncategorized

The Soloist

Am vazut reclama filmului astuia in cinematograf, la sfarsitul verii trecute, inainte sa plec din Paris. Si mi-a placut. Am zis ca voi fi cu ochii pe afise si cinematografe in Berlin, sa vad cand iese si sa merg sa il vad. Numai ca atunci nu stiam ca in ditamai Berlinul e un singur cinematograf care difuzeaza filmele in versiune originala si ca restul toate dau varianta dublata in germana. Asa ca a trebuit sa astept ca filmul sa iasa in DVD si sa il aiba la centrul de inchiriat DVDuri din coltul strazii. Cand l-am vazut pe rafturi saptamana asta am fost incantata!!!

Robert Downey Jr joaca rolul unui jurnalist din Los Angeles. Plimbandu-se prin oras da peste un cersetor, om al strazii (interpretat de Jamie Fox) care canta la vioara, vorbeste despre Bach si Mozart si ii povesteste intamplari de cand era student la Julliard, cea mai prestigioasa scoala de muzica din SUA. Jurnalistul decide sa scrie un articol despre cersetorul muzician si incearca sa afle mai multe despre cum un muzician cu potential a ajuns pe strazi. Numai ca ceea ce la inceput este interesul pentru un articol care ar putea avea succes se transforma intr-o prietenie sincera si neconditionata.

Filmul este oarecum comercial, pe tiparul american cu final optimist, ca happy ending nu il pot numi in cazul de fata. Am vazut filme mai bune atat in cazul lui Jamie Fox (doar nu degeaba are oscar) cat si in cazul lui Robert Downey Jr, dar filmul este dragut, merita vazut si nu imi pare rau ca am asteptat atat cu gandul la el.

Lasă un răspuns

