Publicat în Uncategorized

Cadou la distanta

E destul de complicat (cel putin pentru mine) sa gasesc cadouri inventive si originale pentru zilele de nastere ale persoanelor aflate la ceva distanta de mine. Dar de data asta m-am chinuit un pic si zic eu ca am gasit ceva dragut…

O poza facuta intr-un vechi fotomaton nemtesc, alb negru, cu 4 poze aliniate una sub alta, diferite. Din alea cum vedeam in filme la televizor cand eram mica si imi placeau atat de mult si nu intelegeam de ce nu sunt si in Romania, ca vroiam si eu sa fac poze strambandu-ma.

Am gasit unul aici, si mi-am luat cu mine un maimutoi de plus, o pancarda cu „la multi ani” si o mica briosa cu o lumanarica in ea, care au aparut fiecare in cate o poza iar a 4 a poza este evident cu mine strambandu-ma.

Cadoul a fost deja expediat prin posta…astept reactia.

Un gând despre „Cadou la distanta

Lasă un răspuns

