Publicat în Carti, Uncategorized

Trilogia New-York-ului – Paul Auster

Trilogia New-Yorkului regrupeaza 3 povestiri cu tenta politista, cu detectivi particulari si situatii absurde. Doar ca in ultimele paginii ale ultimei povestiri cele 3 se leaga oarecum intre ele, si eu am realizat cu surprindere ca unul din personaje este de fapt prezent in toate trei. Mi-a placut situl lui Paul Auster si in acelas timp m-a facut curioasa deci abea astept sa citesc si alte carti scrise de el.

In „Orasul de sticla”, Quinn, un scriitor de romane politiste devine detectivul particular Paul Auster din cauza unei greseli telefonice. In „Fantome” un detectiv este angajat sa il urmareasca pe un barbat din apartamentul din blocul de vis-à-vis fara insa sa stie ce trebuie sa afle in legatra cu acest barbat. in „Camera incuiata” un jurnalist primeste o scrisoare de la sotia prietenului sau din copilarie. Din scrisoare afla ca prietenul lui a disparut si sotia acestuia vrea sa ii publice cartile pe care acesta le-a scris pe tot parcursul vietii fara insa sa aiba curajul sa le publice.

5 gânduri despre „Trilogia New-York-ului – Paul Auster

  1. Am citit-o de doua ori! E una dintre cartile mele preferate si mi-am cumparat si varianta in engleza, pentru a ma bucura de ea si-n original 🙂

    Ca alte carti scrise de Auster iti recomand „Cartea iluziilor” si „Palatul lunii” 🙂

  2. Si mie mi-a placut mult de tot cartea! Am citit-o intr-o seara 🙂
    Mi s-a mai spus de Cartea iluziilor, o sa ma uit si dupa cealalta. Mersi!

  3. Da, se citeste usor. Eu am inceput-o intr-o seara cand nu aveam chef de TV sau de un film pe calc si am si terminat-o tot atunci 🙂

Lasă un răspuns

