Publicat în Carti, Uncategorized

Stefan Murgeanu si TeaCup

Am mai scris despre prima intalnire online pe Facebook organizata de TeaCup intr-o seara pentru a vorbi despre carti si ceai. Asa cum ziceam mi-a placut mult idea. Nu pentru ca la sfarsitul serii am si castigat o carte, ci pentru simplul fapt ca e placut sa stai sa discuti cu oameni draguti despre pasiunea comuna pentru carti.

Cei de la TeaCup au incercat sa organizeze cate un chat in fiecare saptamana si eram oarecum dezamagita ca in ultimele saptamani, cum nu prea am stat pe acasa nu am reusit sa particip. Sper sa particip din nou la urmatorul pe care il vor organiza.

Saptamana asta, tot pe pagina de Facebook organizeaza un concurs impreuna cu Stefan Murgeanu, autorul cartii „Concediaza-ti seful”. In fiecare zi trebuie sa raspunzi la o intrebare si cel mai aprecit raspuns e premiat cu un exemplar „Concediaza-ti seful”.

TeaCup ma rasfata se pare 🙂 si marti am fost castigatoarea cartii. Trebuie sa recunosc ca abea astept sa o citesc. Cat despre concurs, e deschis pana la sfarsitul saptamanii deci merita incercat!!!

2 gânduri despre „Stefan Murgeanu si TeaCup

Lasă un răspuns

