Publicat în Uncategorized

Karaoke

In weekend am fost la Karaoke. Barul era dragut, in schimb povestea cu Karaoke nu lafel de tare. Multe din melodiile interpretate mai bine sau mai rau de aspirantii la „gloria de-o seara” erau nemtesti si evident nici nu le cunosteam nici nu le intelegeam. Am mai fost de cateva ori in baruri de karaoke in Franta si e destul de dragut dar nu pot zice ca e activitatea mea preferata pentru serile de weekend. Asa, odata pe an merge.

Nu am incercat niciodata sa cant, stiu ca nu am voca. La scoala, aveam cor evident, dar eu eram vocea a 3-a cu inca doi din baietii din clasa. Eram cei complet pe dinafara de fapt, dar cum toata clasa canta, ne-au pus si ne noi acolo, asa pe post de bibelouri ca sa nu ne simtim exclusi. Era mai bine totusi daca nu deschideam gura.

In schimb, cand am intrat in bar sambata, persoana care avea microfonul era cam lafel de pe dinafara ca si mine. Si mi-am spus ca daca el poate sa zgarie urechile ascultatorilor fara sa i se arunce rosii si oua pot si eu sa incerc. Asa ca ne-am facut curaj si ne-am dus pe scena. Am cantat „Dragostea din tei” (da!!!! aveau melodia) si chiar am fost aplaudati la sfarsit. Cred ca lumea nu se astepta sa fim capabili sa cantam versurile, si sa trecem peste cu lalalala  cantand doar ma-i-a hiiiiii de la refren 🙂 Dar am vrut sa mergem mai departe si am incercat si „Summer nights” al Oliviei Newton John cu John Travolta si asta a fost un dezastru.

Eroul serii a  fost un domn de vreo 45-50 de ani, dupa parerea mea strain si el care ii imita pe Prince si pe Tina Turner ca un adevarat profesionist. Cand a inceput sa cante prima melodie Kiss a lui Prince m-am intrebat pentru cateva secunde daca chiar canta el Karaoke sau daca nu cumva e defapt chiar Prince pe banda. Avea exact acelas timbru vocal !!!

Lasă un răspuns

