Publicat în Uncategorized

Franta la Eurovision

Daca ultimele post-uri sunt toate legate de Franta din cauza de vacanta mea, in calitate de „fan penibil” al Eurovisionului trebuie sa pun si melodia care va reprezenta Franta la concurs, nu?

Daca e vorba de favoritii mei cred ca cel mai mult imi plac Armenia, Germania si Finlanda. Bine, melodia care reprezinta Serbia e compusa de Bregović deci are farmecul ei, in schimb nu imi place interpretul 🙂

Aici am gasit toate melodiile care participa la concurs in 2010.

2 gânduri despre „Franta la Eurovision

  1. Mie cel mai mult imi place Armenia, desi teoretic ar trebui sa sustin tara de care apartin. Intr-un fel, mda, apreciez vocea Paulei Seling, daaar nu stiu, mereu cand participa la Eurovision, am impresia ca romanii vor cu orice pret sa castige cu o piesa deosebita (care pentru ei inseamna in general ceva lent, melodios, cu un tipar anume si parca prea se chinuie sa le iasa ceva). Anul asta mi s-a parut ca mai toti au vrut sa para ceva ce nu sunt, purtand haine ciudatele si avand o prezenta scenica la fel de ciudatica. Nu inteleg de ce vor sa imite pe Lady Gaga sau sa faca pe Dj-ul (ca deh, asa e la moda) cand si ei ar putea sa aiba potential.
    Melodia Frantei e ok, adica e dinamica, draguta, insa sunt altele si mai frumoase. [Intrebare personala. Ma tot uit pe blogul tau de ceva timp si voiam sa te intreb daca locuiesti in Franta sau vizitezi des tara? (pari asa, pasionata)].

  2. Pe partea cu Armenia, da ne potrivim. Desi imi plac cat de cat melodiile pe care le mentionam la sfarsit, cel mai mult imi place Armenia. Plus ca la Eurovision va conta si faptul ca tipa arata bine, deci are sanse sa castige.
    Paula Seling…da imi place in general, are o voce deosebita dar mi se pare ca vocalizele din piesa pentru Eurovision seamana mai mult cu Cheeky Girls decat cu ce poate ea cu adevarat (mie imi plac mult de tot Ploaie in luna lui marte si Promit de la ea). Cred ca au mers pe duetul cu Ovi pentru ca Ovi e un participant anual la preselectia Eurovision in Norvegia, deci lumea il cunoaste acolo, plus ca am inteles ca e destul de cunoscut si in Danemarca si Islanda. Poate ne aduce chestia asta cateva voturi in plus? Vedem. Din pacate preselectia nationala anu asta am ratat-o, o organizeaza destul de devreme mi se pare mie si uit de ea, imi aduc aminte mai tarziu… Oricum Lady Gaga, mai ales de cand i-am vazut noua melodie, asta cu Byonce, ma intreb cum poate lumea asculta asa ceva…
    Melodia Frantei da…are ritm, dar nimic altceva. Versurile nu prea inseamna nimic si seamana foarte mult cu o melodie scoasa dupa campionatul de fotbal in care faceau misto de Zidan, dupa capul in gura fotbalistului italian. Cu siguranta sunt altele mai bune, dar francezii au un mod special de a privi Eurovisionul dupa parerea mea…
    Cat despre intrebarea mai personala, da, am locuit in Franta vreo 6 ani, adica pana anul trecut si imi place Franta, si cultura franceza si tot ce tine de tara asta 🙂
    Hai ca fug sa treg si eu cu ochiu pe blogu tau!

Lasă un răspuns

