Publicat în Uncategorized

13 si pisica neagra

Nu sunt superstitioasa. Sau poate…sunt superstitioasa in sensul opus al supersitiosilor. Cum adica? Am considerat tot timpul ca mie 13 imi poarta noroc si aproape ca cred ca am ghinion daca nu ma intorc din drum cand plec undeva. Da, sunt uituca si imprastiata si deci mi se intampla foarte des sa uit lucruri acasa si sa ma intorc dupa ele. Cred ca daca as fi crezut ca o sa imi mearga rau de fiecare data cand m-am intors din drum as fi fost una dintre cele mai pesimiste persoane.

O mare parte din superstitii nici nu le cunosc, dar pisica neagra cred ca nu ii scapa nimanui. Nu imi plac pisicile negre pentru ca nu imi plac pisicile pur si simplu, indiferent de culoare si daca trec strada prin fata sau prin spatele meu. In schimb, in cazul ipotetic in care ar trebui sa imi iau o pisica, ar fi neagra si ar chema-o 13!

Faptul ca azi e marti si 13 si am de facut lucruri importante, mi se pare o potrivire foarte buna!

Cat despre cartea pe care am pus-o ca imagine la post-ul asta, chiar cred ca m-ar distra sa o citesc.

Lasă un răspuns

