Publicat în Uncategorized

Mi-a fost dor

Imi place Berlinul si imi plac schimbarile. Daca ar fi sa o iau de la capat as face exact aceleasi lucruri si nu imi pare rau ca am plecat pentru o perioada inca nedeterminata din Paris. Dar, in Paris ma voi intoarce intotdeauna cu drag, pentru mine are ceva din…acasa. Sunt in vizita pentru o saptamana si stateam si ma gandeam cand am ajuns aici din nou ca o saptamana este prea putin sa fac tot ceea ce as vrea sa fac, sa vad toti oamenii pe care as vrea sa ii vad si sa merg in toate locurile unde as vrea sa merg.

Asta e lista cu lucrurile care imi trec prin cap acum, nu stau sa ma gandesc prea mult ca apoi o sa fie prea lunga 🙂

– mi-e dor de un picnic pe Pont des Arts

– mi-e dor sa ma prinda o ploaie de vara in oras si sa nu am umbrela

– mi-e dor sa ma plimb pe jos de la Bastille pe l’Ile Saint Louis cu iPod-ul in urechi ascultand „Les chansons d’amour”

– mi-e dor de un suc in WOS bar

– mi-e dor sa iau autobuzul 76 sau 84

– mi-e dor de o plimbare noaptea cu Estelle in Velib’

– mi-e dor de piata de duminica de la Daumesnil si de puiul acela la rotisor

– mi-e dor sa mananc in „restaurantul” chinezesc de la Bastille

Mi-a placut si articolul asta de pe viajoa.ro

2 gânduri despre „Mi-a fost dor

  1. am stat doar o saptamana in Paris, si imi doresc foarte mult sa mai ajung nu neaparat sa fug dupa muzee si poze, vreau doar plimbari si cornuri cu ciocolata.

  2. da, asta am facut ieri dupa-amiaza, m-am intalnit cu o prietena si ne-am plimbat pe jos fara tinta, unde ne duceau pasii 🙂
    Croissant am mancat, corn cu ciocolata inca nu, il atac azi si diseara party!

Lasă un răspuns

