Publicat în Uncategorized

Twitter

Desi contul de pe twitter il am de ceva timp, abea acum maxim o luna am inceput sa il folosesc cu adevarat, si oricum inca invat. In afara de a ma uita la ce linkuri pune lumea, la a da „retweet” si la a posta la randul meu ceva nu stiu sa fac nimic.

Partea buna cu twitter dupa parerea mea este ca imi permite sa fiu la curent cu ce se intampla fara sa am nevoie sa fac turul site-urilor diverselor ziare. „Urmaresc” cu twitter HotNews.ro, Le Monde, cateva edituri din Romania si Franta, prieteni cu bloguri unde pun diverse informatii, IMDB pentru filme, si inca cateva. Imi iau deci o buna parte din informatii de acolo 🙂

Partea ciudata este alta….avand in vedere ca atunci cand gasesc un articol interesant il „retweet”, diverse persoane pe care evident, nu le cunosc au inceput la randul lor sa ma „urmareasca” Si sunt din ce in ce mai multi. Si eu nu inteleg de ce.

Lasă un răspuns

