Publicat în Uncategorized

Invata, citeste si taci

Cred ca tot timpul mai avem ceva de invatat si cred ca daca intr-o zi cineva ajunge la stadiul in care nu mai are nimic de invatat, viata acelei persoane va fi foarte trista!

Putem invata o noua limba straina, putem citi o carte dintr-un domeniu pe care nu il cunoastem foarte bine, in arta e loc tot timpul de un nou curent si de noi tendinte

Eu, cred ca nu voi avea niciodata timp suficient sa citesc toate cartile pe care vreau sa le citesc si sa invat toate limbile straine pe care mi-ar placea sa le vorbesc. Dar voi incerca…

2 gânduri despre „Invata, citeste si taci

  1. Oana, se vede ca suntem intr-un gand.
    Ieri terminam de citit cartea Convorbiri cu Eliade, si citindu-l cred ca ma aprofundam intr-o stare depresiva.
    Eliade povesteste cu asa o usurinta cum a invatat franceza, engleza, italiana, sanscrita, latina, greaca veche, portugheza, rusa, si numai stiu care, ca citeam si ma simteam o idioata. Dar sincer stau si ma gandesc… noi generatia noastra unde gresim ?

    Uite citim carti, articole, dar parca inca mai trebuie si mai trebuie ceva. Si mi se pare asa de putin ca o viata de om este o nimica toata, nu-ti ajunge sa vezi lumea, nu-ti ajunge sa te saturi de iubit :), si iti ajunge timp doar sa inveti in marime de un firicel de nisip din tot ” pustiul” cunoasterii. Si de ce am ales pustiul si nu marea , fiindca chiar daca am sti mai multe oricum esti total nefericit.

    cred ca din vorbaraia mea nu s-a inteles nimic, dar este starea care o am acum ( de mult timp).

  2. Da si pe mine Eliade ma face sa ma simt mica si insignifianta (ca sa nu zic inculta.Pe langa asta, de cand i-am citit memoriile, de fiecare data in weekend cand lenevesc in pat si ma trezesc abea pe la vreo 10 am mustrari deconstiinta. 🙂
    Imi zic totusi ca al lui creieras avea ceva in plus fata de al nostru altfel nu imi explic…
    Dar asa cum ziceam,promit sa o tin tot asa si sa citesc si sa invat si poate pana la sfarsit o sa acumulez macar un 10% din ce a acumulat el.
    Si asa, pentru sufletelu meu,dupamiaza asta mi-am programat o vizita luuuuunga prin anticariate!!!!!

Lasă un răspuns

