Publicat în Uncategorized

Geneva

Am fost la Geneva o singura data si am stat o singura zi. Tot ce am putut sa fac a fost o plimbare de cateva ore pe jos si orasul mi-a placut mult de tot. Lafel ca si bretzel-ii pe care i-am mancat (desi, stiu, sunt nemtesti si nu elvetieni).

Azi ajung din nou la Geneva si din nou pentru o singura zi doar ca de data asta nu voi avea timp nici macar de plimbarea de cateva ore si imi pare rau, dar asta e, poate data viitoare. Promit sa trec orasul pe lista cu viitoarele destinatii de vacanta. Desi va fi greu sa ma decid in ce perioada ar trebui sa merg. Poate pentru salonul international al automobilului, sau pentru cel al ceasurilor. Dar cu siguranta trebuie sa existe festivalul ciocolatii in Elvetia, nu? Cred ca atunci ar fi momentul cel mai potrivit.

The funny story: zilele trecute cand ma uitam pe net sa gasesc o harta a orasului care sa ma ajute sa ajung de la gara la Uni Mail am dat si de o informatie foarte folositoare pentru mine (sau nu). Geneva e infratita cu Ouagadougou, capitala Burkina Faso.

Lasă un răspuns

