Publicat în Uncategorized

Lyon

Imi aduc aminte de primele pareri pe care le-am auzit despre Lyon, cand treceam cu masina prin apropierea orasului, fara a-l vizita insa. Cum nu fusesem niciodata acolo mi-am intrebat prietenii cu care eram in masina cum este orasul, spunand ca mi-ar placea sa il vizitez. Raspunsul a fost unul neasteptat. Mi s-a spus atunci ca nu e mare lucru de capul lui, ca este un oras industrial, destul de poluat cu multe cladiri urate si impersonale, sedii de birouri.

Mare mi-a fost insa surpriza cand, un an mai tarziu am fost pentru doua saptamani la Lyon si am descoperit orasul. Este as putea spune, unul din orasele mele preferate. Poate si pentru ca o buna parte din prietenii mei sunt din Lyon. Mie imi place orasul, e mare, asta e adevarat dar numai imprersonal nu e. Mi s-a pare primitor, cu Ronul si cu Sonul acolo, te poti plimba pe malul lor, sau te poti plimba cu vaporasul pe ele. Centrul vechi cu restaurantele cu specific lyonez este fascinant pentru mine. Zona cu universitatile, unde misuna mii de tineri este obositoare si zgomotoasa dar intr-un mod placut. Si apoi mai e biserica si partea orasului de sus de pe deal, de unde si privelistea spre oras este minunata.

Astea sunt primele lucruri care imi vin in minte cand ma gandesc la Lyon. Astea, si serile cu prietenii, in oras sau acasa la parintii lor…Orasul asta reprezinta pentru mine combinatia perfecta, locuri dragute de vizitat, suficiente parcuri pentru plimbari si un picnic pe timpul verii dar si o multime de prieteni cu care sa imi petrect timpul.

Un gând despre „Lyon

Lasă un răspuns

