Publicat în Uncategorized

Avion cu motor ia-ma si pe mine-n zbor!

Europa este mica. Iar cand locuiesti in strainatate si pe langa familie care sta intr-o alta tara ai si prieteni imprastiati mai peste tot in Europa, devine si mai mica. Iar calatoriile cu avionul devin o obisnuinta. Nu e acelas lucru ca in „Up in the air”, Groge Clooney petrece mult mai mult timp decat mine in aer 🙂 dar oricum, cred ca am deja micile mele povestiri pentru nepoti la acest capitol.

La inceput, cand imi auzeam prietenii povestind tot felul de intamplari, cu ore de intarziere, cu bagaje pierdute, cu avioane anulate sau cu ce stiu eu ce alt ceva, imi spuneam ca am noroc si ca mie nu mi s-a intamplat asta niciodata. Dar apoi, cand incepi sa „circuli” ceva mai des cu avionul este imposibil sa nu ti se intample ceva.

Cred ca prima aventura a fost acum vreo 4 ani cand plecam in Grecia cu escala la Praga. La dus escala era de doar 40 de minute si  primul avion a plecat de la Paris cu ceva intarziere deci deja ma gandeam ca o sa dorm o noapte la Praga si ca….privind partea buna a lucrurilor, voi vedea orasul, cum nu mai fusesem acolo pana atunci. Dar cel de-al doilea avion a asteptat si am ajuns in Grecia dupa cum era prevazut. M-am gandit ca poate bagajul nu imi va ajunge, dar nici asta nu a fost o problema. La intoarcere mi-am zis ca totul va fi ok intrucat escala la Praga era de aproape 2 ore. Doar ca surpriza, ajunsa la Paris mi s-a comunicat ca bagajele au ramas din greseala la Praga si ca vin a doua zi. Probleme? Nu, doar ca in bagaj erau si cheile de la casa 🙂

Mi-am zis de atunci ca daca zbor cu escala posibilitatea ca bagajul meu sa ajunga abea a doua zi exista. OK, insa data urmatoare cand nu mi-a venit bagajul a fost pe un zbor direct. Poate era vina companiei, italieni sunt obisnuiti sa fie imbrastiati…si intarziati se pare, intrucat bagajul meu a ajuns abea dupa 3 zile. Avantajul si aici? De atunci am tricou cu Alitalia si trusa de toaleta tot de la ei. Dupa ce ca e vina lor si imi uita bagajul cine stie pe unde, eu le mai fac si reclama…

Acum vreo doi ani trebuia sa plec cu parintii mei la Dubai. Ei veneau din Romania, eu din Franta, ne intalneam la Viena si plecam de acolo impreuna. Mama aranjase tot, cu biletele, vizele, etc. Cum era Ramadan, viza mea a iesit mai tarziu, deci trebuia sa o recuperez de la contoarul companiei cand ajungeam la Viena. Doar ca surpriza, viza mea nu a mai iesit in acea zi asa ca am ramas  la Viena peste noapte asteptand-o. Dar nu a iesit nici a doua zi, si am mai ramas o noapte. A treia zi, dupa o vacanta de 3 zile la Viena m-am intors acasa. Este si vizitarea unor aeroporturi considerata obiectiv turistic, nu?

Dar in topul aventurilor mele ramane un zbor Berlin – Lyon, cu escala la Paris care a durat….27 de ore. Da, 27 pentru ca primul zbor Berlin – Paris a fost anulat, apoi si al doilea, apoi si al treilea, si am plecat de la Berlin cu aproximativ 12 ore de intarziere. Apoi am dormit in aeroport in Paris pentru ca a doua zi, dupa ce si zborul Paris – Lyon a fost anulat, de mai multe ori, sa renunt la avion si sa imi iau bilet de tren. Noroc ca TGV-ul functioneaza.

Astazi plec la Lyon…sper sa ajung la timp si fara complicatii.

3 gânduri despre „Avion cu motor ia-ma si pe mine-n zbor!

  1. am incercat sa iti raspund la comentariu de pe mail da vad ca nu a mers…da e fun faza cu alitalia, tu pleci frumusel in vacanta si astepti poate azi ba poate maine vine si bagaju tau…si desi te enerveaza si ii injuri ei iti dau totusi tricou cu alitalia, poate la faci un pic de publicitate :)))

Lasă un răspuns

