Publicat în Uncategorized

Chat cu TeaCup

Miercuri seara „am fost” la un ceai cu TeaCup si alti utilizatori ai sitului. Unde? Pe facebook.

Conceptul e chiar interesant, a fost un fel de chat moderat de cei de la TeaCup pe pagina lor de Facebook. Am vorbit despre diferite feluri de ceai, carti care ne plac, care ne-au fost de folos in viata etc, atat din literatura de specialitate cat si beletristica. Si am vorbit si despre site-ul lor, de ce mai e nou si de cum poate fi inbunatatit.

La inceput, cand am vazut anuntul despre „intalnirea” la un ceai am crezut ca va fi o intalnire „live” undeva in Bucuresti, si evident nu prea imi convenea ca nu puteam sa particip. Abea apoi am inteles ideea si nu numai ca am putut sa particip dar „am si plecat acasa” cu „Cartea rasului si a Uitarii” a lui Milan Kundera (abea o astept sa ajunga prin posta ca sa o citesc!)

Lasă un răspuns

